duminică, 1 februarie 2009

Proasta de Gina

Ginei ii plac ciresele si zambilele.
Zice ca atunci cand asculta Pink Floyd,
Isi uita toate grijile.
Am intrebat-o ieri, care griji?
A zambit contrariata si mi-a zis:
“Nu e frumos sa te lamentezi!”

Ginei ii plac ciresele si zambilele.
Zice ca atunci cand asculta Pink Floyd
Isi uita toate grijile.
Am intrebat-o de ce nu-si planteaza un cires in balcon?
A ras de mine si mi-a spus ca-i e rusine de vecini...

Ginei ii plac ciresele si zambilele.
Zice ca atunci cand asculta Pink Floyd
Isi uita toate grijile.
Am intrebat-o cat costa o zambila.
Mi-a spus ca niciodata nu si-a cumparat o zambila.

Ginei ii plac ciresele si zambilele.
Zice ca atunci cand asculta Pink floyd,
Isi uita toate grijile.
Dar Gina e o veritabila, inegalabila proasta!
Ea asteapta sa treaca iarna ca sa-si manance ciresele,
Si nu stie ca la florarie se gasesc mereu zambile.