sâmbătă, 7 februarie 2009

Despre ciorapi...

Ciorapii sunt lucrurile din garderoba mea carora le acord cea mai mica atentie. Bineinteles ca ii port. Nu mi-as putea imagina viata in picioarele goale sau si mai rau, sa port bocancii fara ciorapi. Vreau doar sa spun ca nu-mi pasa daca ambii ciorapi sunt de aceeasi culoare sau daca au ambii floricele sau dungulite, daca nu sunt perfect albi sau daca din unul rasare un deget. Pur si simplu nu-mi pasa!
Nu fac parte din acea categorie de oameni care isi tin ciorapii imperecheati sau mai rau, ii calca. Eu ii tin pe toti intr-un sertar si cand trebuie sa-mi pun ciorapi, caut o pereche, asa...de forma si extrag exact ca la loto vreo doi, incercand sa-i potrivesc dupa culoare, daca urmeaza sa ma descalt in prezenta altora. Nu stiu de ce nu vreau sa se vada ca nu-mi potrivesc ciorapii, doar nu o sa ma judece nimeni pe seama asta...nu?!
Stii, mie-mi place sa port slapi! Vara, iarna, toamna, primavara. La piata, la supermarket, cand merg sa duc gunoiu'. Imi plac slapii! Cu flori, cu puf, negri, albi, chiar si roz. Si da! Port slapi cu ciorapi! Ciorapii nu-s construiti sa fie purtati cu incaltaminte de genul asta, dar fac fata situatiei cu brio.
Cea mai mare problema cu atitudinea asta a mea o are mama. De fapt...asa se intampla de obicei. Mereu ma intreaba de "celalalt ciorap" sau de "perechea lu'asta" si mi-l flutura pe sub nas, de parca as sti. Daca as sti, oare n-as purta perechea? Nu intelege cum pot sa port un ciorap alb cu floricele rosii si un ciorap cu dungi verzi. Si bineinteles imi atrage atentia: "Pe vremea mea nu era asa!". Uneori ma mai si ameninta: " Nu-ti mai dau voie!", sau ma sfatuieste: "Pastreaza-i doar pe cei buni!"
Eu insa cred ca exagereaza si o linistesc spunandu-i ca atunci cand mergem in vizita o sa port doar ciorapi imperecheati.
Am un ciorap cu dungi negre si galbene. Doar unul, dar baga frica-n maica-mea. eu il pastreaz doar asa, din teribilism. Mereu imi zice ca o sa ma fac si eu ca ciorapul ala, neagra-galbuie. Am eu o banuiala, ca si ea a purtat odata ciorapii ca mine, dar cu timpul a invatat sa-i imperecheze...
Ai vazut ciorapii aia cu degete? Sunt bestiali! Am si eu vreo doua perechi. Cand i-a vazut, mama s-a crucit! N-a vazut in viata ei asa ceva. Mie mi s-au parut amuzanti si ei i s-au parut stupizi dar...asta nu e nimic nou.
Ea spune ca detaliile sunt importante, deci si ciorapii. Vezi sa nu?! De parca stie cineva, ce port eu in bocanci!