duminică, 12 aprilie 2009

Reţete de fericire

Vând reţete de fericire!
Da! Eu deţin secretul fericirii tale!
Şi al tău!
Da!Şi la tine!
La tine e chiar simplu!Mă mir că nu vezi soluţia!
Vând reţete de fericire! Fericire în dragoste, în căsnicie, la şcoală, în afaceri...Fericire pe stradă! Fericire în cuplu, în grupuri de zece sau chiar de unul singur! Eu ştiu cum poţi să fii tu, fericit!
Tu! Da! Tu! Stai, unde fugi! Hai nu fi absurd, nu e cu bani ! Şi până la urmă n-ai da orice să fii fericit? Hai că aşa zic toţi:,,As da orice să fiu fericit!” .Eu...da, eu...îţi voi spune cum să fii fericit! De fapt mi-am şi dat seama care e problema!...Eşti surprins. Nu te aşteptai! Credeai că sunt nebună sau mai rău un fel de mama Omida...E simplu! O inviţi la o cafea! Nu! O invitaţie la o cafea nu e o declaraţie de dragoste. Nu, nu o să fie umilinţă aşa de mare! Eşti ditamai omul...nu eşti în gimnaziu! De ce să nu ştie femeia, că o iubeşti de când a venit prima dată la tine şi te-a întrebat dacă ştii unde e baia. Probabil că te gândeşti acum că tre' să nu o laşi să creadă că o visezi în fiecare noapte...deşi aşa e!.Eşti un prost! Să ştii că dacă îi duci nişte flori nu o să te creadă un papă-lapte! Asta te-a învăţat taică-tu, dar fie vorba între noi, eu cred că şi el i-a dus flori maica-ti...în sacoşa, ce-i drept! dar i-a dus flori! E o chestie elementară! Şi dacă te respinge ce?! Lasă că nu-ţi cad galoanele!
Tu! Cum te chemă? În fine...nici nu-mi păsa! Arăţi de parcă ţi-ar prinde bine şi ţie o reţetă de fericire! Ha?! Hai lasă orgoliul de o parte! Da! Ştiu că ştii că n-ai nici un motiv să nu fii nefericită! Dar uită-te la tine...Nu mai ştii ce să-ţi faci ca să fii frumoasă! Ştire de ultimă oră, gagica: Nu o să fii niciodată frumoasă pentru toată lumea! Mereu o să se găsească un idiot la colţ de stradă care să-ţi spună că eşti prea grasă, că eşti prea slabă, că , că eşti prea scundă, că eşti prea înaltă, că n-ai fund, că ai prea mult fund...Nu contează ce cred ei!!! Nu trebuie să fii frumoasă pentru toţi...trebuie să fii frumoasă pentru unul. Oricum...amândouă ştim că, nu aspectul fizic te vexează cel mai mult la tine... dar pur şi simplu e cel mai uşor lucru de schimbat...”Frumos” nu se rezumă doar la reflexia din oglindă.Şi asta ştii. Poftim?! Nu!!! Nu aştepta pe altcineva” să te facă să te simţi frumoasă. şi... dacă vrei să iubeşti, începe cu tine...
Şi tu?! De ce eşti nefericit? Ahh....am înţeles! Nu ai bani! Îmi pare rău, dar nu!, nu prezic bursa. E simplu! Muncă! Banii şi maşina aia la care visezi nu o să-ţi pice niciodată din cer! Deah...ştiu că nu-ţi place reţeta mea. Asta ţi-a spus şi maică-ta? Ascult-o mai des pe maică-ta! E femeie deşteaptă.
Ahaaaaa.....Bună, domnişoară! Nu mă salutaţi? N-aveţi nevoie de balivernele mele? Sunt o escroacă? Da...da! Mi se rupe! Ahhhh...îmi plac oamenii ca dumneavoastră, deşi aţi vrea să fugiţi cu picioarele la spate...vă înfruntaţi temerile! Admir asta! Ceea ce nu înţeleg, este de ce sunteţi singură în această după amiază de vară? Vă place să vă plimbaţi singură? Da? Aha...categoric. Da’ nici un prieten nu va însoţeşte...un iubit, ceva? Aaaaa...desigur ...sunt ocupaţi! Permiteţi-mi un sfat...dacă nu oferiţi nimic...cum vreţi să primiţi ceva? O mână întinsă pentru o mână întinsă, un zâmbet petru un zâmbet...Asta e regula! Ştiu că nu aveţi nvoie de prieteni şi familie , dar măcar de dragul variaţiei puteţi să o invitaţi pe vecina de la trei la o cafea, ca între fete. Are şi un frate simpatic...Să fim practici...împuşcaţi doi iepuri dintr-o lovitură!
Acum că v-am făcut pe toţi fericiţi...poate vreunul din voi să mă ajute şi pe mine? Reţeta mea pentru fericire unde e? Cum e? Când vine! Vreau şi eu să fiu fericită!
Cumpăr reţete de fericire!