miercuri, 17 decembrie 2008

Nesarutul

Mai tii minte?
Atunci cand era sa nu mai fim...Da! Stiu ca suntem si asta e tot ce conteaza acum, dar cum as putea sa uit nesarutul...
Ne plimbam tinandu-ne de mana. Jur ca franghia aceea pe care ne plimbam mi s-a parut de multe ori ata de pescar si...stii bine ca era o franghie din cele care se folosesc la ancorat nave.
Tie iti era frica...Ha-ha! Erai pe tocuri si te dezechilibrai usor. Eu cred ca pe atunci n-aveai multa experienta la aceste chestii. Nu ti-am spus niciodata, dar tipa tipa de pe frnaghia de langa noi, se descurca mai bine ca tine, desi purta si ea niste tocuri cat turnul Eiffel. Hai nu te supara! Tu erai mai gratioasa!
Iti mai aduci aminte cum te "incurajam"? "Urata, vezi-vezi ca e cale lunga pana jos si mi-e teama ca inapoi pe franghie, e greu sa ajungi purtand tocuri!"...si radeam si tu te suparai! Ha-ha! Erai asa de frumoasa cand te incruntai. Ti se forma un rid...dar mai bine nu mai spun de riduri ca iar incepi sa mi te plangi ca esti urata si ca ai imbatranit. Prostuto! Oricum esti cea mai frumoasa!
Odata, cand franghia mi se parea asa de fragila, ca un fir de par, tie ti se parea ca e fir de par de cal.Offf...cat ne-am mai certat pe seama asta: "fir de par de cal!" - "ba nu! fir de par!". Mereu ne certam din te miri ce...
Stii ca era sa cazi de pe nenorocitul de fir de par de CAL? Te vedeam ezitand si dezechilibrandu-te dar...nu stiu sau nu mai vreau sa stiu, de ce nu te-am ajutat...Nu mai aveai mult si cadeai dar te-am prins. Te-am prins! Te-am prins, slava Domnului!! Te-am prins!!! Ce sentiment...Simteam ca de fericire o sa fac o miscare gresita si o sa cadem amandoi. A fost exact ca atunci cand ne sarutam...acelasi sentiment in care se amestecau disperarea, dragostea, teama, fericirea. In acel moment firul de par s-a facut iar ata de pescar, si apoi franghie, si scandura si s-a transformat in marginea unei prapastii si ne-am indepartat de prapastie, au aparut oceane, insule, pasari Colibri si ploi la rasarit...atunci s-a nascut lumea noastra.
Spune-mi...Cum as putea sa uit acel moment...Cum as putea sa uit nesarutul?

by CeaiDEmaracini